Indymedia NL
Independent Media Centre of the Netherlands
Indymedia NL is an independent free communication organisation. Indymedia offers an alternative approach to the news by using an open publishing method for text, images, video and audio.
> indymedia.nl > search > archive > help > join > publish news > open newswire > disclaimer > chat
donder zelf maar op 
. - 30.11.2007 01:22

Denk je nu echt dat de kwaliteit van het onderwijs gaat verbeteren als het aantal uren verhoogd wordt? Dat er een verband zou zijn tussen kwantiteit en kwaliteit, zoals de mislukte politici van D66 beweren? Heb je ooit het verschil geleerd tussen die twee?

Die kwaliteit komt toch niet meer terug, dat kun je verder wel vergeten. Daar is het huidige politiek-economische systeem eenvoudigweg niet op ingericht.

Ga dus nog maar eens diep nadenken en huilen en jammeren over je eigen zielige en miserabele bestaantje. Deze scholieren hebben in ieder geval nog de creativiteit en oorspronkelijkheid om in opstand te komen tegen de klotezooi waartoe ze veroordeeld worden. Daar ben je zelf niet eens meer toe in staat!

En als je dan ben uitgehuild over je ellende, denk hier dan maar eens aan: dat deze moedige scholieren op een beestachtige wijze mishandeld worden door die oh zo geweldige democratische politieagenten, die erover waken dat jouw miserabele bestaantje kan worden voortgezet. Dat kinderen van dertien met gummiknuppels in hun maag worden gestompt en met pepperspray worden behandeld.

En kom dan nog eens terug om te zeiken over de spelfouten.
> indymedia.nl > search > archive > help > join > publish news > open newswire > disclaimer > chat
DISCLAIMER: Indymedia NL uses the 'open posting' principle to promote freedom of speech. The news (text, images, audio and video) posted in the open newswire of Indymedia NL remains the property of the author who posted it. The views in these postings do not necesseraly reflect the views of the editorial team of Indymedia NL. Furthermore, it is not always possible to guarantee the accuracy of the postings.