english
nederlands
Indymedia NL
Vrij Media Centrum Nederland
Indymedia NL is een onafhankelijk lokaal en mondiaal vrij communicatie orgaan. Indymedia biedt een andere kijk op het nieuws door een open publicatie methode van tekst, beeld & geluid.
> contact > zoek > archief > hulp > doe mee > publiceer nieuws > open nieuwslijn > disclaimer > chat
Zoek

 
Alle Woorden
Elk Woord
Bevat Media:
Alleen beelden
Alleen video
Alleen audio

Dossiers
Agenda
CHAT!
LINKS

European NewsReal

MDI klaagt Indymedia.nl aan
Rechtszaak Deutsche Bahn tegen Indymedia.nl
Onderwerpen
anti-fascisme / racisme
europa
feminisme
gentechnologie
globalisering
kunst, cultuur en muziek
media
militarisme
natuur, dier en mens
oranje
vrijheid, repressie & mensenrechten
wereldcrisis
wonen/kraken
zonder rubriek
Events
G8
Oaxaca
Schinveld
Schoonmakers-Campagne
Hulp
Hulp en tips voor beginners
Een korte inleiding over Indymedia NL
De spelregels van Indymedia NL
Hoe mee te doen?
Doneer
Steun Indymedia NL financieel!
Rechtszaken kosten veel geld, we kunnen elke (euro)cent gebruiken!

Je kunt ook geld overmaken naar bankrekening 94.32.153 tnv Stichting Vrienden van Indymedia (IBAN: NL41 PSTB 0009 4321 53).
Indymedia Netwerk

www.indymedia.org

Projects
print
radio
satellite tv
video

Africa
ambazonia
canarias
estrecho / madiaq
kenya
nigeria
south africa

Canada
hamilton
london, ontario
maritimes
montreal
ontario
ottawa
quebec
thunder bay
vancouver
victoria
windsor
winnipeg

East Asia
burma
jakarta
japan
manila
qc

Europe
alacant
andorra
antwerpen
armenia
athens
austria
barcelona
belarus
belgium
belgrade
bristol
bulgaria
croatia
cyprus
estrecho / madiaq
euskal herria
galiza
germany
grenoble
hungary
ireland
istanbul
italy
la plana
liege
lille
madrid
malta
marseille
nantes
netherlands
nice
norway
oost-vlaanderen
paris/île-de-france
poland
portugal
romania
russia
scotland
sverige
switzerland
thessaloniki
toulouse
ukraine
united kingdom
valencia
west vlaanderen

Latin America
argentina
bolivia
brasil
chiapas
chile
chile sur
colombia
ecuador
mexico
peru
puerto rico
qollasuyu
rosario
santiago
tijuana
uruguay
valparaiso

Oceania
adelaide
aotearoa
brisbane
burma
darwin
jakarta
manila
melbourne
oceania
perth
qc
sydney

South Asia
india
mumbai

United States
arizona
arkansas
atlanta
austin
baltimore
big muddy
binghamton
boston
buffalo
charlottesville
chicago
cleveland
colorado
columbus
danbury, ct
dc
hampton roads, va
hawaii
houston
hudson mohawk
idaho
ithaca
kansas city
la
madison
maine
miami
michigan
milwaukee
minneapolis/st. paul
new hampshire
new jersey
new mexico
new orleans
north carolina
north texas
nyc
oklahoma
omaha
philadelphia
pittsburgh
portland
richmond
rochester
rogue valley
saint louis
san diego
san francisco
san francisco bay area
santa barbara
santa cruz, ca
seattle
tallahassee-red hills
tampa bay
tennessee
united states
urbana-champaign
utah
vermont
western mass
worcester

West Asia
armenia
beirut
israel
palestine

Topics
biotech

Process
discussion
fbi/legal updates
indymedia faq
mailing lists
process & imc docs
tech
volunteer
Credits
Deze site is geproduceerd door vrijwilligers met free software waar mogelijk.

De software die we gebruiken is beschikbaar op: mir.indymedia.de
een alternatief is te vinden op: active.org.au/doc

Dank aan indymedia.de en mir-coders voor het creëren en delen van mir!

Contact:
info @ indymedia.nl
Protest particuliere grijs kentekenrijders
Rob Bakker - 21.10.2004 16:05

Particuliere grijs kentekenrijders rukken op 30 oktober op naar het Malieveld in Den Haag om te protesteren tegen het afschaffen va het grijze kenteken

Alkmaar - Een grote groep Grijs Kentekenrijders gaat 30 oktober aanstaande naar Den Haag om daar te protesteren tegen het verdwijnen van het goedkope grijze kenteken voor particulieren, zoals het kabinet wil. Het is een landelijke actie die is ingezet door de Stichting Belangen Grijs Kenteken (SBG).
De grijs-kentekenhouders vinden dat ze straks veel te veel belasting moeten betalen. Voor de gemiddelde bestelbus met dubbele cabine is de lastenverzwaring ruim 1200 euro per jaar. Bovendien daalt de waarde van hun auto's doordat ze moelijker te verkopen zijn. Juist de grotere gezinnen met veel kinderen maken gebruik van een bestelbus omdat ze normale auto’s niet kunnen betalen.


- E-Mail: robenrikki@hotmail.com
 

Lees meer over: zonder rubriek

aanvullingen
Ga toch fietsen 
nn - 21.10.2004 16:33

Behalve voor mensen die echt niet zonder kunnen, kunnen auto's niet duur genoeg worden.
Kortzichtig 
Edwin - 21.10.2004 16:55

Ooit wel eens gedacht aan kleine ondernemers die gereedschap vervoeren ?


rij door naar het Binnenhof 
vikkie - 21.10.2004 17:11

Ja zeg, gaan we daar met die stinkende auwto's een beetje het groengebied van het Malieveld aan gort zitte rijden, zijn jullie nou helemaal..? Opzouteh! Rij effe lekker door naar het Binnenhof, plek zat daar op het binnenterrein, sta je ook minder voor paal.
Nijmegen gaat terreinwagens weren 
Martin - 21.10.2004 21:19

Sports Utility Vehicles
Sports Utility Vehicles

Enigszins een afgeleide van de berichtgeving over grijze kentekens is het nieuws dat Nijmegen de "Sports Utility Vehicles (SUV)", een soort terreinwagen gaat weren. De SUV is beter bekend als de "PC Hooft-tractor".


 http://www.groenlinks.nl/lokaal/nijmegen/nieuws/Nieuwsbericht.2004-10-19.3353

Website: http://www.groenlinks.nl/lokaal/nijmegen/nieuws/Nieuwsbericht.2004-10-19.3353
 
belasting? 
walter - 22.10.2004 10:55

Let wel: het gaat hier in feite om een verlaging van de subsidie op auto's. Wegenbelasting, accijnzen en parkeerheffingen dekken bij lange na niet de directe en maatschappelijke kosten van het autogebruik, zeker niet bij dieselauto's (wat de meeste grijs kenteken-auto's zijn). Voor zover je er al van houdt om ettelijke duizenden doden per jaar in euro's uit te drukken.
Autopartij? 
Pietje - 22.10.2004 11:49

En dan te bedenken dat de SP voor het behoud van het grijze kenteken voor paticulieren is en dat een deel van de SP fractie in Nijmegen tegen het weren van grote SUV's uit de binnenstad stemde.
Rijdt Jan Marijnissen trouwens nog steeds in die rode 4x4 diesel Lada?
aanvullingen
> indymedia.nl > zoek > archief > hulp > doe mee > publiceer nieuws > open nieuwslijn > disclaimer > chat
DISCLAIMER: Indymedia NL werkt volgens een 'open posting' principe om zodoende de vrijheid van meningsuiting te bevorderen. De berichten (tekst, beelden, audio en video) die gepost zijn in de open nieuwslijn van Indymedia NL behoren toe aan de betreffende auteur. De meningen die naar voren komen in deze berichten worden niet zonder meer door de redactie van Indymedia NL gesteund. Ook is het niet altijd mogelijk voor Indymedia NL om de waarheid van de berichten te garanderen.